4 september 2014

Mijn eerste 'schoolweek'

Ik startte deze week relaxed. Maandag en dinsdag had ik nog vrij en woensdag begon het allemaal. Het nieuwe avontuur voor moi! Deze week is zo snel voorbij gevlogen en vandaag blik ik even terug op mijn week. Kijk je mee?

Tumblr


Het was deze week lekker weer! Een fijne na zomerse week zo kon je het wel noemen. Wat was ik blij dat ik de maandag en dinsdag vrij had en die benutte ik goed met shoppen en genieten van mijn vrije dagen om vervolgens woensdag aan mijn eerste schooldag te beginnen.





Deze had ik samen met een vriendin gekocht
 




Of nou ja schooldag... we hadden een kick-off wat in hield dat we in twee uur tijd een uitleg kregen wat de bedoeling was voor onze eerste opdracht en wat algemene dingen wat belangrijk was voor het eerste trimester. Onze eerste opdracht is voor 'Men at work' wat me heel leuk in de oren klinkt! Ik weet nog niet precies hoe de opdracht in elkaar zit, maar dat krijgen we in de loop van de volgende week te horen. We kregen tijdens die kick-off vooral wat achtergrond informatie over het bedrijf, wat overigens wel interessant was.

De donderdag was het dan zover. Mijn eerste echte lesdag. Ik moest eerder vertrekken vanuit thuis omdat ik mijn fiets op moest halen in Eindhoven. Ik had de tijd ingecalculeerd en berekent hoeveel tijd ik nodig had om me 1 klaar te maken en 2 om naar de bus te lopen. Bij stap 1 ging het al mis. Ik was vergeten dat ik moest douchen en mijn tas nog moest inpakken wat ik normaal in de avond zou doen. Ik heb mijn moeder lief aangekeken en die bracht me naar het station waar ik vervolgens moest rennen voor mijn trein haha. Met een bonkend hart zat ik goed en wel in de sprinter en daarna in de stilte ruimte van de intercity. Dit had ik niet bewust gekozen haha, maar ach wat stilte in de ochtend is ook wel fijn ;) Ik wilde tijdens de treinreis een post typen, maar het internet en mijn computer deden niet echt hun best voor mij en uiteindelijk ben ik maar een film gaan kijken. Devils due. Een tip: ga geen enge films kijken in de trein als je alleen zit haha. Het was nu nog vroeg, waardoor ik een beetje nuchter tegen alles aankeek, maar soms schrok ik wel en het is dan best bizar voor de persoon naast je of tegenover je om te zien dat je steeds schrikt haha. Op school hebben we uitleg gekregen over programma's zoals Photoshop wat ik erg interessant vond. Ik voel me al helemaal thuis op de school. Ik zat in de les met een grote glimlach nou ja ik verbeeld me dat volgens mij, maar ik zat er wel met plezier om het zo maar even te zeggen. 

Toch had ik het na 2 uur weer gehad en was ik blij toen we om 17:00 uur naar huis mochten. De terugreis ging perfect totdat het bus avontuur weer begon. Ik moest overstappen op het station en daar ben ik de verkeerde bus ingestapt. *slaat zichzelf even heel hard* Ik heb deze week alleen maar pech gehad. Of ik heb de verkeerde bus, of de trein rijdt weg, of ik kom te laat bij de bus, of sta bij de verkeerde bushalte te wachten. Tja, het is wat. Ik ben uiteindelijk thuis gekomen en ik had me toch een honger! Het was inmiddels half 8 en ik pakte mijn bordje eten en plofte op de bank neer kijkend naar catfish.

En morgen ja.. ben ik vrij! :D Helaas moet ik wel op en neer reizen om mijn fiets op te halen op het station, maar ik zie wel wat de dag brengt. In de avond kan ik eindelijk weer gaan trainen! Dit heb ik gemist zeg. Vorige week was het eigenlijk al begonnen, maar toen was ik ziek. Nieuwe week, nieuwe kansen ;)

Hoe was jullie eerste schoolweek?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten