3 september 2014

Aanrader! Dove purely pampering Pistache en Meiklokjes

Ik heb maar zelden dat ik van een bodylotion of douchegel kapot ben, maar deze overtreft werkelijk alles. Hij ruikt naar pistache en Meiklokjes, maar de combinatie is zooo ontzettend lekker! Douchen is een feestje geworden de laatste tijd. In Nederland zijn de producten vrij prijzig. Ik weet dat de prijzen hier rond de 7 euro liggen voor de bodylotion, maar in Duitsland bij de dm kost hij rond de 3 euro. Als ik daar ben slaan ik en mama altijd een paar flessen in haha.

 
Mocht je binnenkort bij de dm langsgaan ruik dan zeker even aan dit lekkere goedje en je zult het hemels vinden haha. Als je niet van pistache geur houdt dan zal dit waarschijnlijk niet zo jouw ding zijn, maar wie weet wat je van de combinatie vindt ;)
 
Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten