8 september 2014

De komende tijd

Ik wil me dit jaar vooral gaan focussen op school en ik heb heel veel inspiratie over wat ik wil en wat ik al gedaan heb. Ik merk nu vaak dat ik heel onregelmatig een artikel online zet, waardoor het voor jullie lastiger is om het bij te houden wanneer er nu iets online komt. Daarom wil ik beginnen om op 2 vaste dagen in de week een post online te laten komen. Voor nu klinkt het veel te weinig in mijn hoofd, maar ik weet nog niet hoe zwaar ik mijn opleiding ga vinden. Ik bouw het liever rustig op dan te snel en dat ik dan weer afhaak ;) Dit is voor mezelf prettiger maar ook voor jullie. Ik wil elke dinsdag en donderdag een post online laten komen. Nu met school is het nog niet zo heel druk. Vandaag was eigenlijk mijn eerste echte lesdag. School voelt nog niet echt helemaal aan als school mede omdat je nu allemaal dingen krijgt geleerd waar je interesse in toont in plaats van de saaie biologie of wiskunde lessen of informatie over belastingstelsels en Karel de vijfde. De schoolbel mis je en de nutteloze gymles staat ook niet meer op je rooster. Dit alles is behoorlijk wennen en ik voel me weer een echte brugklasser! Te laat komen, veel te vroeg op school zijn, lokalen niet kunnen vinden omdat de school een doolhof is. Iedere les op je rooster kijken waar je het volgende uur les hebt en hoe laat de les begint en afgelopen is. Tja, het hoort er allemaal weer bij. Over een paar weken voel ik me wel helemaal thuis op Fontys en zal ik mijn draai wel vinden. Voor nu vindt ik het al heel erg leuk, alleen het vroege opstaan is wat minder, maar als je dan op het station ontbijtkoekjes in je hand krijgt geduwd en je, je vrolijke klasje al tegenkomt maakt het de ochtend ook minder zwaar.

Dan ga ik nu nog wat dingen voorbereiden voor morgen en dan zeg ik voor nu slaaplekker!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten