18 september 2014

Get to know me better tag



Ik besloot om weer een tag te doen. De vragen beantwoorden en er dan een soort verhaal mee creëren vind ik tof en leuk om te doen, omdat ik van persoonlijk hou is dit een perfecte combi.
Ik heb de tag van Teskuh overgenomen en jij mag hem ook weer overnemen voor je eigen blog.

Geboortejaar?
1996

Hoe lang ben je?
1,75/1,78 daar tussen in. Ik weet het niet precies.

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik wil niet opstaan!!!!

Waar ben je op dit moment?
Ik zit op mijn kamer en eigenlijk zou ik nog iets voor school moeten doen, maar bloggen trok meer mijn aandacht ;)

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben iemand die haar dromen achter na gaat.

Guy/Girlcrush:
Liam Hemsworth *smelt*



Wat zou je op dit moment graag willen?
Party snacks, een goede film, een Hugo en dat allemaal in mijn bed.
Wat is je doel in het leven?
Slagen voor mijn studie en een top baan krijgen, waarmee ik mijn brood kan verdienen om later heel gelukkig samen te wonen.
Waar ben je bang voor?
Grote harige spinnen

Heb je je rijbewijs?
Nee, ik zou wel graag willen beginnen. Nog even wachten totdat ik het wat rustiger heb.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak sowieso! Lippenstift is niet aan mij besteedt en nagellak vind ik gewoon iets wat een outfit net wat extra's geeft. Ik word er gewoon blij van. Zoals jullie ook al in mijn vorige post hebben kunnen lezen.


Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Hmm, lastig. Ik twijfel tussen de lente en de zomer. Tijdens de lente staat alles mooi in bloei en wordt het beter weer en in de zomer ga je op vakantie, is de zon lekker fel en loop je in korte broeken. Oké ik kies dan toch voor de zomer.

Wil je ooit gaan trouwen?
Het lijkt me een mooi gebaar en leuk om je in zo'n mooie witte jurk te wurmen voor één dag, maar het hoef niet perse. Ik weet het nog niet. Dat zie ik als het zover is.

Ben je een healthy-freak?
Nee. Soms heb ik wel van die momentjes dat ik na een ongezonde snack iets gezonds wil eten zoals een stuk komkommer, maar zo vaak heb ik daar ook weer geen last van haha. 

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerbruin haar, walnoot? Kan dat haha. Met blonde, niet echt opvallende, highlights erin. Toevallig ben ik vandaag naar de kapper geweest en zijn ze weer een stukje korter geknipt. Een stukje langer dan mijn schouders. Er is veel vanaf gegaan, omdat ik de dooie puntjes moest laten knippen die ik heb gekregen door de zomer.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een nieuwe broek, simpel, omdat veel broeken versleten of zelfs kapot zijn en ik dus echt een nieuwe broek nodig heb!

Heb je tattoos?
Nee en ik wil er ook geen.
Heb je piercings?
Nee en ook hier weer, ik zou er geen willen hebben.

Draag je een bril?
Ja al sinds mijn vierde.

Wat is jouw perfecte pizza?
Pizza taco, pizza salami en pizza bolognese zijn mijn top 3 beste pizza's.
Favoriete eten/drinken?
Rivella, Spa fruit, green tea, toffifee, Bastogne koeken en gele M&M's.

Wat is je favoriete parfum?
Christina Aguilera haar eerste parfum.
Wat is het laatste wat je kocht?
Een lekker, warm, fluffy vest van de h&m.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Ik zat in de trein op weg naar school.

Favoriete ijsje?
Magnum almond.


Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Als ik vrij heb slaap ik meestal uit tot een uur of 9/10. Ik ben niet zo iemand die blijft liggen tot 12 uur. Dan is je hele dag toch weg?

Wat zijn je plannen voor 2014?
Veel creatieve dingen bedenken, veel bloggen, alles goed bijhouden met school, afspreken met vakantievrienden, verheugen op kerstmis en nieuwjaar.
Met hoeveel kussens slaap jij?
Op één kussen.
Ben je een ochtend of avond persoon?
Middag telt dat ook? In de ochtend ben ik vaak moe, maar als ik weet dat ik moet opstaan dan kom ik redelijk snel mijn bed uit. In de middag heb ik vaak de meeste energie en rond een uur of 7 's avonds krijg ik een inzinking zo na het eten en dan ben ik rond 22:00 uur weer moe, maar dan wil ik perse nog even whatsappen en op Facebook en je kent het wel kijken en ondertussen zijn we weer een uurtje verder en ben ik blij als ik mijn ogen dicht kan doen en lekker kan wegdromen.
Ben je geordend of rommelig?
Geordend, ik kan er niet tegen als ik niet weet waar iets ligt of als ik geen duidelijke planning heb van hoe en wat ik deze komende week moet doen.
Wat wil je op dit moment graag zien?
If I stay, een nieuwe bioscoopfilm die vanaf vandaag in de bioscoop draait.


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Mijn studie hebben afgerond, een succesvolle baan en een leuke relatie hebben.
Wie mis je op dit moment?
Mijn oma die nu in het ziekenhuis ligt. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Oké dit vind ik een beetje een rare vraag haha. Ik denk mijn handen, omdat je met je handen van alles kunt maken.
Ben je verlegen?
Soms.
Heb je een accent?
Beetje Limburgs.
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een broertje en hij is 16 jaar oud.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 
Door de weeks veel te vroeg opstaan, omdat ik nu iedere dag op en neer reis richting Eindhoven. Veel te laat naar bed, waardoor ik in de ochtend weer moe ben. Veel eten, drinken, plezier maken, dingen voor school doen, bloggen, lachen, kletsen met vrienden, sporten en social media bijhouden.

Zo! Dit was hem dan. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

Liefs


ps: ik heb op mijn blog labels gezet, zodat jullie een makkelijker overzicht van mijn blog krijgen. Klik op het onderwerp wat je aanspreekt en er verschijnt/verschijnen artikelen binnen dit rijtje.

 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten