12 september 2013

Photo diary #1

Hooi!


Deze keer laat ik jullie zien wat ik de afgelopen tijd zoal heb gedaan d.m.v foto's.

Hopelijk vinden jullie het leuk :)


Ik ging wat op internet zoeken en vond wat leuke quotes.
Ik ben echt gek op quotes. Ik word zo vrolijk van zo'n simpel klein tekstje :)
Deze vond ik wel grappig op. Al hoop ik natuurlijk dat dit niet bij mijn echte examen gebeurd :O




Hier was ik bezig aan een gedicht. Ik heb het gedicht nu af en dit deel ervan postte ik op Instagram. 



Dé maandag. De dag voordat school dan echt zou beginnen. Maandag ging ik mijn rooster ophalen en maakte ik kennis met de klas. Daarna ben ik met mijn beste vriendin de stad in gegaan en toen we thuis kwamen hadden we een IKEA catalogus in ons bezit met ons op de voorpagina 







Hier had ik met mijn broertje en een aantal vakantievrienden afgesproken. Het was ondanks het baggere weer echt een top weekend! Zeker voor herhaling vatbaar.




Mijn lieve mama bracht dit lekkere goedje voor mij mee!


Met wiskunde zijn we aan een nieuw hoofdstuk begonnen.
Kansberekeningen yuk!


Afgelopen weekend spotte ik dit lekkere snoepgoed in de Jumbo. Het is nooit te vroeg voor pepernoten 



Ik ben in de avond met Sandra naar de bioscoop gegaan. The heat. Ik verwachtte er niet zo heel veel van, maar hij was ontzettend leuk! Aanrader!!



Hoe was jullie week?

Liefs







Geen opmerkingen:

Een reactie posten