15 september 2013

5 kledingstukken die ik wel eens zou willen dragen


Hoihoi!

Heb je dat ook wel eens? Dat je iemand voorbij ziet lopen en denkt. 'Die heeft echt een leuke kledingstijl, had ik dat maar' of 'die schoenen zijn zo tof!', maar ook 'OMG, hoe loopt die er nu weer bij?'
Kleding is gemaakt om je er comfortabel in te voelen, maar daar denkt iedereen anders over. Zelf ben ik iemand die het belangrijk vind dat kleding lekker zit, maar het mag af en toe best wel een tikkie speciaal zijn. Ik geef het eerlijk toe, ik ben niet de persoon die van alle fleurige bloemenjurkjes en rokjes houd. Geef mij maar een jeans :)
Je moet er ook de persoon voor zijn om sommige kleding te kunnen dragen denk ik dan. Ik heb vaak de opmerking: 'Je bent af en toe zo saai! Doe dat rokje aan, die kleur staat je juist goed!' van mijn beste vriendin naar mijn hoofd toegeworpen gekregen. Ze bedoelt het ook allemaal o-zo-goed. Ik ben af en toe wel eens jaloers op haar. De manier waarop ze zich kleed. Het zijn niet altijd de outfit's die ik zelf zou dragen, maar het staat haar meestal wel. Soms verbaas ik haar en heb ik iets aangedaan waar ze helemaal weg van is <3 Ach zo houden we elkaar wel in evenwicht :)





 Ik ben opzoek gegaan naar 5 kledingstukken/accessoires die ik tof vind, maar waarvan ik te onzeker over ben, niet goed weet waarmee ik het kan combineren of geen flauw idee heb wanneer ik dragen kan.



Hoe langer ik naar dit jurkje kijk, des te meer ik ga beseffen dat ik een blauwe variant heb die er verdacht veel op lijkt! mmm...      
forever21       

                         


 ->> Dit plaatje vond ik op het internet. Dat bovenstukje <3




                                                                               LoveItSoMuch






Forever21     











Uhh ja.. Deze sweater is gewoon TOF! Maar ik zou me er zelf niet in vertonen. I think. Dit zijn nu echt van die kledingstukken waarvan je ze gewoon tof vindt en meer niet. Leuk om naar te kijken :)









Deze aztec jeans  <3 Vero Moda



Dit was het alweer! Nu ik er zo mee bezig ben geweest. Is het eigenlijk de grootste onzin dat ik deze kleding niet koop. Ik vind het leuk, maar het probleem is denk ik vooral dat ik niet goed ben in het combineren ervan, maar wie weet is mijn garderobe binnenkort aangevuld met een van deze lovies. Als het aan mijn beste vriendin ligt in ieder geval wel ;)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Wauw, allemaal leuke kledingstukken!
    Ik zeg gewoon dragen en vraag je beste vriendin anders om hulp om het te combineren :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi me loves deze blogg hahaha (A) ik bedoel het ook allemaal o-zo-goed hihi! Dat spijkerjasje is zoooo leuk(: en de rest trouwens ook (: gewoon doen muppp!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen