10 september 2013

10 dingen die ik wil doen vòòr mijn 20ste

Hoooi!

Hebben jullie ook zo'n lijstje in je hoofd zitten die je zeker nog wilt doen voordat je dood gaat? Nou, ik heb wel meerdere lijstjes in mijn hoofd zitten. Één daarvan ga ik vandaag met jullie delen. De 10 dingen die ik wil doen voor mijn 20ste jaar. 





Let's start:

1. Onder de sterrenhemel slapen
2. Mee doen aan het NJK Synchroonzwemmen
3. Kamperen in de wildernis
4. Is mee de lucht in gaan
Mijn lieve papa
5. Van een hoge berg YOLO roepen
6. Een veel te dure aankoop doen
7. Voor één avond helemaal los gaan, zodat je de volgende ochtend aan je kater kunt merken dat je goed los bent gegaan ;)


8. Een wandeling maken op het strand bij maanlicht
9. In mijn pyjama door de supermarkt lopen
10. Op vakantie gaan met vrienden

Dit zijn de dingen die ik graag zou willen doen, voordat ik 20 wordt. Dat klinkt voor nu nog best ver weg, maar het gaat sneller dan je denkt :o
Of ik al deze dingen daadwerkelijk kan afstrepen voor mijn 20ste is maar de vraag.
Ach, het gaat er ook niet om of het lukt, het gaat erom dat je er over nadenkt en anders maak ik gewoon een nieuw lijstje met dingen die ik wil doen voordat ik 30 wordt (wow dat klinkt oud!) . Het doel van deze post is dan ook dat je moet genieten van iedere dag en ieder moment. Grijp alle kansen die je pakken kunt, doe lekker gek en geniet elk moment van de dag!

Liefs





1 opmerking:

  1. hahaha grappige dingen, heb niet echt een lijst maar misschien wel leuk om te maken. Heb nog 2,5 jaartjes te gaan en dan ben ik al 20 ARGGGHH

    BeantwoordenVerwijderen