6 september 2013

Even voorstellen!

Hoihoi!

Dit is mijn eerste berichtje en dit is ook eigenlijk voor het eerst dat ik dit doe. Een blog bijhouden. Dat is wel mijn plan namelijk. Mijn naam is Garcella en ik woon in Limburg. Ik heb een passie voor schrijven en doe het eigenlijk al vanaf jongs af aan. Ik heb het nooit echt naar buiten gebracht in de zin van iets op internet plaatsen. Wel volg ik al een aantal jaren de blogs van andere mensen. Ik vond dit altijd heel bijzonder hoe mensen zichzelf beschreven en hun creativiteit in zijn/haar blog wisten te stoppen. Een hele poos geleden begonnen mijn gedachten al op hol te slaan. 'Ik' wilde dat ook! Maar ik ben iemand die het moeilijk vind om iets bij te houden. Niet vanwege het feit dat ik het niet leuk vind om te doen, maar meer vanwege de tijd die ik niet altijd heb. Ik heb op het moment een druk leventje. Wat ik ook niet erg vind, maar af en toe wat rust en tijd voor jezelf is niet verkeerd! Als ik schrijf dan verwoord ik mijn gedachten op papier of in dit geval digitaal :p




Hoe dan ook ik kreeg laatst die kriebels weer terug en mijn vingers begonnen weer te tintelen. Ik ben in de zomervakantie weer verder gegaan aan mijn boek, maar vanwege een crash en heel veel frustratie ben ik hier niet meer aan verder gegaan. Ik wilde niet stoppen met schrijven en ben daarom mijn gedachten gaan verwoorden in gedichten. Totdat ik laatst de blog www.glittermint.blogspot.com van een vakantievriendin tegen kwam. Ik vind haar stijl echt super leuk en jullie moeten ook zeker eens een kijkje nemen op haar blog. 
Ik zat toch enorm te twijfelen of ik wel een blog moest beginnen. Ik was bang dat ik het niet bij kon houden of ik wel interessant genoeg zou zijn en wat anderen hier van zouden vinden. Dilemma's dilemma's... Ik heb met de hulp van een aantal vrienden toch die twijfels opzij weten te zetten. 'Gewoon doen!'  en 'Je kan het altijd proberen' waren de kreten die ik kreeg ingefluisterd. Waarschijnlijk leest dit nu nog niemand, misschien een paar man, maar hé je moet ergens beginnen. Dus hier is die dan! 

Welkom op c-colourminds :) !!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten