28 december 2014

Wat zon allemaal niet kan doen


Ik werd vanmorgen wakker en ik voelde de kou zelfs door mijn winter dekbed heen. Ik vond het nog wat vroeg en draaide me nog een keer om. Helaas was het niet gelukt om verder te slapen aangezien mijn neus helemaal dicht zat en ik continu moest hoesten. Toen ben ik maar opgestaan en heb een warme douche genomen. Lekker warm en fris liep ik mijn kamer binnen en kleedde me aan. Onder dronk ik een kop thee en at ik een broodje knakworst. Mijn zondag was gestart. Ik heb mijn autotheorie maar eens doorgenomen en zag dat het zo'n mooi weer was dat ik de kriebels in mijn buik voelde om foto's te gaan schieten. Ik stuurde een goede vriendin van me een berichtje of ze zin had om mee te gaan en om 15:30 uur zat ik op de fiets in de vrieskou. Bij aankomst voelde ik mijn tenen, bovenbenen en gezicht niet meer, maar toch wilde ik perse foto's gaan maken. 







Dit was gebroken ijs. Hoe vet is deze foto?!




Dit vind ik een leuk effect geven. Op die manier wordt er een verhaal verteld in de foto.

Deze is gemaakt door Sandra.

Deze foto doet me een beetje denken aan Twilight. In deel 1 ontdekt Bella dat Edward een vampier is en dan neemt hij haar mee naar het grauwe bos en neemt hij haar op zijn rug mee de bomen in.

Even mijn handen opwarmen haha.



Deze foto vertelt ook een verhaal. Als ik naar deze foto kijk dan denk ik aan een getrouwd stel die elke zondagochtend door de bossen wandelde en hier kwam uitrusten. 
Waar denken jullie aan bij een van deze foto's?

Liefs

2 opmerkingen: