3 januari 2015

New in : sale h&m, kiko en dm

Mijn voeten waren dood na een hele dag doorgebracht te hebben in het winkelcentrum in Oberhausen genaamd Centro. (<--mocht je benieuwd zijn naar wat voor winkels er allemaal zijn). Het is een héél groot overdekt winkelcentrum, wat wel heel fijn is met dit vieze weertje buiten, met 2 etages. Onze auto konden we gemakkelijk parkeren in de parkeergarage die ook nog eens gratis was. We liepen zo vanuit de parkeergarage het centrum binnen. Het was ontzettend druk, maar dat kwam door twee dingen. 1: het regende buiten en 2: er was SALE! Overal zag je de rode bordjes met de witte schreeuwende letters SALE. Benieuwd wat ik heb gekocht? Kijk mee!


Ik ben al vaker de Kiko binnen gewandeld, maar had nog nooit iets gekocht. Dit keer was er, jawel, ook sale bij kiko en kocht ik dit oogpotloodje. Hij blijft echt heel goed zitten! Zelfs naar 1 x handen wassen met zeep. Het is een duo variant en heeft een bruin tint en een goud tint.
De goud tint.


De bruin tint.
 Verder ben ik voor kleding bij de h&m en c&a geslaagd. Ik heb hier in beide winkels een normale spijkerbroek gekocht, maar dat leek me niet echt de moeite waard om te laten zien aan jullie.

Ik kocht deze streepjes trui bij de h&m die een beetje korter valt bij je buik, maar het wordt geen naveltruitje ;)
Dit leuke shirt van de h&m bestaat uit allemaal kleine glittertjes.

Dit shirt, wederom ook van de h&m, zag ik op het laatste moment en kostte maar €3,-. Desnoods slaap ik erin, maar ik vond de opdruk leuk genoeg voor die prijs :)
Verder ben ik nog even bij de Dm geweest, waar ik deze mooie oogschaduw kocht. Happy me! Bij kiko had ik zo'n soort gelijke gezien, maar die was zelfs in de sale nog best wel prijzig en toen ik deze zag was ik toch wel blij.

Dit is nummer 060 Just you and I van het merk p2.
Forever intense eye shadow cream.
Ik heb hem vandaag op en hij is lekker in gebruik. Aanrader!
De prijzen:
* Oogpotloodje kiko €5,50
* Streepjestrui €5,00
* Zwart glitter truitje €5,00
* Grijs shirt €3,00
* Oogschaduw +/- €3,00
Ik hoop dat jullie mijn aankoopjes leuk vonden. 
Hebben jullie nog winkeltips waar leuke sale is? Of wat hebben jullie gekocht in de sale?

Liefs




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie items! Ik vind dat zwarte H&M shirt met de glittertjes ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke aankopen! Ik vind je grijze t-shirt en zwarte glitter sweater heel tof :) Winkelen in Oberhausen lijkt me super leuk! xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja, het is ook ontzettend groot en leuk en gezellig. Zeker de moeite waard!

      Verwijderen