21 december 2014

Photo diary #7

Het is dan eindelijk kerstvakantie! Donderdagochtend had ik mijn laatste lesuurtjes en daarna ben ik nog even de stad in gegaan om de laatste kerstcadeautjes bij elkaar te sprokkelen voor onder de boom. Ik vond het dit jaar best lastig. Normaal heb ik altijd ideeën genoeg wat ik zou kunnen kopen of maken voor kerstmis, maar dit jaar had ik even geen inspiratie. Misschien volgend jaar weer haha. Toch heb ik wel leuke cadeaus gevonden en hopelijk zijn ze er blij mee :) Ik laat jullie weer zien wat ik de afgelopen tijd gedaan heb. 
Donderdagavond hebben we met de klas wat drankjes gedaan wat ontzettend gezellig was! Onze klas is zo leuk, gezellig en lief dat ik er echt van baal dat hij over een paar weken uit elkaar wordt gehaald. 





Ik ging even de stad in om kerstcadeaus te kopen en bracht ook nog even een bezoekje aan de primark, waar ik deze laarsjes kocht.
Afgelopen donderdag ging ik in de avond de stad in en zag ik deze prachtige nagellak. Wat een (kerst)plaatje!
Kijk nou hoe leuk dit is. Een to  go mok met een klein spiegeltje erop. Erg handig als je in de trein zit, genieten kunt van je koffie/ thee en dan kan kijken of je lippenstift of haren goed zitten ;)


We gingen met de groep van het zwemmen naar Aken toe. We dronken ons eerst een wijntje bij iemand thuis, vervolgens een te lekkere cocktail en vanuit de cocktailbar gingen we door naar Starfish, een discotheek.. Het was echt heel gezellig, maar ik was blij toen ik om 05:00 uur mijn bedje zag.

Wat gaan jullie doen nu het vakantie is?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten