15 december 2014

Ik was even weg uit het bloggerswereldje

Hé allemaal,

Ik heb al een hele poos niets meer van me laten horen :(
Ik had het in het begin heel erg druk met school, daarna had ik geen inspiratie en heb ik het langzaam aan me voorbij laten gaan. Ik heb ook een tijdje geen blogs meer van anderen bekeken wat eigenlijk zonde is! Je kan zoveel leren door het lezen van andermans blogs. Sinds een tijdje scroll ik Bloglovin weer af en bekijk ik regelmatig blogs van anderen. Ook ontdek ik steeds weer een nieuw iemand, een nieuwe persoonlijkheid, een nieuwe creativiteit. Dat is erg leuk om te zien en om daar door geïnspireerd te worden.
Natuurlijk hoop ik ook dat ík mensen kan inspireren met mijn blog.

Ik laat jullie wat foto's zien wat ik de afgelopen tijd zoal heb gedaan, even bijkletsen en dan zijn we weer up to date.


Bij de finale van ons project: Men at Work



Dit was tijdens de kick-off van periode 2. We kregen de opdracht om de docenten te verleiden. Op ons tekst bordje stond: 'Wil jij je masker even af doen of wil je zeggen dat je van nature zo mooi bent?' 

Ik was op kamp geweest van het zwemmen en we hielden een gezellige surprise avond.


Hier zit een korte beschrijving aan vast. Ieder jaar zit er rond deze tijd een vlinder in het donkerste hoekje van mijn kamer. Ze zitten ook steeds op dezelfde plek. Ik had een nieuw huisdier genaamd Lotje voor de komende paar dagen. Helaas heb ik haar na 2 dagen niet meer gezien.
Deze foto vond ik op we heart it en plaatste ik op Instagram. Dit is écht de allerbeste chocolade ooit! (en vroeger was het speeltje erin ook leuk haha)

Ik lakte mijn nagels al vast om in de kerststemming te komen :)
Kerst is bijna en ik heb er zo ontzettend veel zin in! Lekker eten samen en omringd door alle mensen die je lief hebt. 


Dit heeft geen uitleg nodig haha


12-12-14 de dag waarop ik geschiedenis schrijf. Dit was mijn eerste keer dat ik bij de KFC had gegeten. Het smaakte goed!


Nu hebben we terug geblikt op de afgelopen weken en vanaf nu ben ik weer actief in het bloggerswereldje ;)

Liefs

1 opmerking:

  1. Bij Men at Work moest ik presenteren haha! Leuk dat je bent komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen