5 augustus 2014

Vakantie 2014 deel 1

Hi guys!

Ik ben een tijdje niet online geweest, omdat ik in Italië zat. Normaal gesproken ga ik ieder jaar naar Frankrijk toe. Dit jaar heb ik mijn gezicht niet kunnen laten zien, wat ik achteraf  wel jammer vond. Toch heb ik veel mooie foto's kunnen maken in Italië en ondanks de tegenslagen toch genoten van de korte vakantie. Het was de bedoeling dat we er een extra lange vakantie van zouden maken, maar doordat de camping niet zo ons ding was zijn we 10 dagen eerder vertrokken. Nu zijn we aan het kijken om hier ergens in Nederland op vakantie te gaan voor een week of we gaan een beetje rondrijden en we zien wel waar we uitkomen. Ook leuk!



We waren zondag vertrokken en we kwamen zondagavond vast te zitten in Oostenrijk. We waren sowieso van plan om een tussencamping te pakken, maar dit zou voor een nachtje zijn. Helaas was dat niet het geval. We kregen pech onderweg. De wegenwacht had de auto afgesleept wat tot gevolg had dat we nog een nacht extra in Oostenrijk moesten verblijven. Het uitzicht was echt prachtig om te zien. Ik laat jullie deze keer de foto's van Oostenrijk zien en de volgende keer laat ik foto's van Italië  zien en vertel ik wat ik zo al heb gedaan.



Kijk die wolken! Ik had dit nog nooit in het echt gezien en ook niet veel op foto's. Dus ik vond het heel mooi om te zien. Ik heb wel 100 foto's geschoten haha.



Ik probeerde wat uit met mijn camera en ik vind het resultaat goed gelukt!




Het had flink geregend, het regende de hele dag door, waardoor je veel slakken zag liggen. Ik heb door het slechte weer ook niet veel kunnen doen. Toen het even droog was besloot ik om een paar mooie kiekjes te schieten.
Zijn jullie al eens in Oostenrijk geweest?

Liefs

1 opmerking:

  1. Het zijn mooie foto's geworden! Jammer van de camping en de autopech…
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen