21 augustus 2014

New in || Christina Aguilera parfum

Een hele lange tijd geleden ging de v&d bij ons in de stad verbouwen en dat hield in dat de hele parfumerie afdeling wegging. Er was een heleboel korting waaronder op deze parfum. Mama had hem toen gekocht voor haarzelf en ik was toen nog niet zo met parfum bezig. Iedere keer als zij hem op had rook ik die heerlijk geur weer.
Ik had hem sinds dien een paar keer opgedaan en kon er toen niet meer vanaf blijven. Zo lekker vond ik hem. Het was een grote fles 75 ml, die ik nu ook weer opnieuw heb gekocht. Ik heb hem een paar jaar niet meer gekocht, maar ik rook hem heel vaak bij een meisje van het sporten en ik wist gewoon dat ik hem opnieuw moest kopen. Dat heb ik vandaag ook eindelijk gedaan en goedkoop ook! Bij de Etos kost hij nu namelijk 25 euro voor 75 ml in plaats van 50 euro. Ik heb mijn moeder naar de Etos gestuurd, omdat ik zelf niet kon gaan. 
Toen ik thuis kwam lag er een Etos zakje en ik was blij!


Hier zie je hoe groot hij is haha!
Hij ruikt naar vanille en ik ben er verliefd op!
Hij blijft gewoon lekker! Ik zou hem het hele jaar door, dag in dag uit, kunnen dragen. 

Liefs

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten