30 augustus 2014

Intro 2014 purple

Afgelopen maandag was het dan zover. Ik stond veel te vroeg met mijn koffer voor de campus van Fontys in Eindhoven waar ik volgende week start met de opleiding communicatie. Ik heb er ontzettend veel zin in maar vind het ook heel erg spannend. Het is toch wat anders dan de middelbare school...
Maar voor ik daar aan kon denken, had ik eerst nog een leuke introductie week op de planning staan.

Zoals ik al zei kwam ik daar veel te vroeg aan en ik zag al een hele grote groep met hun koffers en tassen richting de uitgang lopen. Ik vroeg aan iemand of communicatie hier moest zijn en waar ik naar toe moest. Ik kreeg te horen dat het welkomst praatje al lang voorbij was en we nu richting de bussen zouden vertrekken. Ik kreeg een mini hartaanval totdat het meisje nog een keer vroeg voor welke opleiding ik kwam. 'Communicatie?! Ooooooh dan moet je een gebouw verder zijn.' Hoe lomp kun je zijn Garcella? Hopelijk loop ik komende week wel in 1 keer het juiste gebouw binnen haha. Ik liep met mijn koffer het JUISTE gebouw binnen en ging naar mijn groepje toe. Of ja groepje... Ik was nog alleen met mijn intro mama en papa aangezien ik veel te vroeg was. Het thema van de introductie was superbrands en wij heette de: El coca loca's. Wat natuurlijk terug slaat op coca cola ;)
Zo vrolijk en spontaan als mijn intro mama en papa waren zo zenuwachtig en een tikkeltje verlegen was ik. Hier loop ik straks rond, zit ik te werken met mijn groep aan een project, hier heb ik voor geknokt en op deze school ga ik over 4 jaar slagen. Dat waren mijn gedachtes toen ik zat te wachten op de rest van mijn groepje. Na ongeveer een kwartiertje kwamen er al mensen bij mijn groep. Gelukkig kenden we elkaar al allemaal van de kennismakingsochtend. Dus nieuwe gezichten zaten er niet bij. Toen we compleet waren zijn we naar de Zonnewende gereden waar we 2 nachten zouden verblijven in veel te kleine kamers met 4 stapelbedden.

Eenmaal op de Zonnewende kwam er nog een iemand bij onze groep. Toen we eindelijk met onze koffers naar de kamers mochten, verdeelden we onze groep over de 2 kamers. In het begin was het nog allemaal een beetje ongemakkelijk en alles en iedereen was toch een beetje nieuw. Nadat we elkaar al een paar keer hadden voorgesteld werd het na verloop van tijd minder awkward. We zijn met z'n allen gaan eten en daarna moesten we meteen een reclame bedenken wat te maken had met coca cola. Dit is dan ook waar het allemaal om draait binnen communicatie. Super leuk! Na de reclame's zijn we gaan feesten en hoe moe ik ook was het was een geslaagde avond.

De volgende ochtend ging vroeg de wekker en zat ik slaperig aan het ontbijt. Met lekkere broodjes en een gekookt eitje kon ik er weer tegen aan. Dat zei ik tenminste tegen mezelf, maar mijn lichaam dacht wat anders. Ik was zo ontzettend moe, mede omdat de week ervoor ook een drukke week was geweest inclusief feesten tot laat in de avond. Het weer zat niet echt mee die dag en de sportdag verliep niet zoals gepland. Toen de 'sportdag' eindelijk was afgelopen keken we met z'n allen uit naar een warme douche. In de avond hadden we een commercial verzonnen en je raad het al... daarna gingen we feesten.
Met alle girlzzzz
Verrassend genoeg was de moeheid verdwenen en zijn we met een klein groepje doorgegaan tot het einde. Dit was 01:00 uur, maar ik was wel blij toen ik in mijn bed lag hoor. Het was eigenlijk de bedoeling om na het stadsdeel van woensdag naar de purple camping te gaan en daar te overnachten om vervolgens donderdag naar het festival te gaan, maar door de regen ging dit niet door en was de camping afgelast. We moesten zelf een slaapplek regelen en gingen weer verder met onze intro. Donderdag was ik best moe van woensdagavond, maar ik had wel zin in het festival. 
Morning selfie in de bus
Er was nog niet zo heel veel te doen toen we daar aankwamen maar na een uurtje werd het al drukker, leuker en gezelliger. Het weer zat mee tot aan de avonduurtjes. Toen kregen we een flinke regenbui en had ik het helemaal gehad. Toen ik en nog een paar van plan waren om richting de bus te gaan werd het droog en de muziek werd leuker. Dus we bleven!

Zo tegen het einde aan besloten we om de overvolle bus met dronken mensen te mijden en voor een op dat moment luxe taxi te gaan. Na een taxi-, trein- en scooterritje te hebben gehad was ik blij dat ik lekker fris na een douche in bed lag. De volgende dag was ik stront ziek en was ik blij dat ik in de middag thuis was. Nu ben ik nog aan het nagenieten van de leuke, gênante foto's en aan het uitzieken van de intro.
De klas is echt super tof en het klikt met iedereen ook hartstikke leuk.
Kortom de intro was helemaal geslaagd dankzij de liefste, gekste, leukste, grappigste intro papa's en mama en mijn top klasje!


 
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten