16 augustus 2014

vakantie 2014 deel 2


Herken je dat moment dat je even nergens zin in hebt, ook al is het zo leuk om te doen?
Ik was bezig een schaal te versieren, waar binnenkort een post van online zal komen, ik was bezig aan het schrijven van mijn boek en ik was ook weer aan het bloggen. Maar pats boem. Van het ene op het andere moment had ik er, hoe leuk het ook was, geen zin in op de een of andere manier. Nu ben ik weer bijgedraaid en wil ik overal weer aan verder gaan. Vandaag heb ik de start gemaakt. Mijn schaal die ik aan het versieren was is af en ik ben nu deel 2 van mijn vakantie aan het schrijven. Yes!

We waren al een aan aantal dagen op de camping in Italië en we wilden sowieso een bezoekje brengen aan Venetië. We hebben de boot gepakt om 11 uur en hebben 20 minuten erover gedaan om in Venetië te komen. Het was die dag ontzettend warm. Toen we vertrokken vanuit de camping was de lucht nog donker. Het zonnetje kwam uit en die was lekker fel. Het was die dag ook nog eens super druk en het stikte er van de chinezen. Je liep ergens in een klein steegje en voor je het wist kwam er een hele stoet chinezen voorbijgelopen. Ik had er op de een of andere manier meer van verwacht, van Venetië. Misschien omdat het die dag warm en druk was en ik op een gegeven moment zo'n pijn aan mijn voeten had dat ik nergens meer zin in had of omdat we niet alles gezien hebben. Hoe dan ook ik heb een paar mooie foto's kunnen nemen en ik ben blij dat ik het van mijn lijstje kan afstrepen.





 
De beroemde gondels.
Mama.
 De volgende dag zijn we naar een winkelstraat gegaan die 10 kilometer lang was. We hebben hem niet helemaal afgelopen, omdat we in de middag gingen en er veel dicht was. Van mijn broertje moest ik dit strikje kopen haha.
 




Armbandjes van de markt en het campingbandje.


Ik sluit af met een super mooie lucht in Italië.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.
Liefs

2 opmerkingen: