19 juli 2014

New shoes!

Ik was al een hele lange tijd op zoek naar leuke zomerse schoenen, omdat ik best lastige voeten heb (brede voeten) kan ik niet alle leuke schoenen aan. Die leuke sandaaltjes waar iedereen tegenwoordig mee loopt zit er voor mij niet in. Wel heb ik deze leukerds mee naar huis genomen.
 

 
 

 Je ziet het niet op de foto maar er zitten van die hele kleine glitters op. Voor de rest is hij koraal met kleine roze vlekjes erin. Op de foto komen ze niet zo heel goed over, jammer.
Ik heb ze gekocht bij invito. Ze waren ook nog eens afgeprijsd wat de schoen nog aantrekkelijker maakt. Je had ze ook in het mint groen, maar ik ben uiteindelijk toch voor deze gegaan.


 
Ik sluit af met mijn zelfgemaakte loombandje. Ik zei nog zo: 'ik begin er echt niet aan.' Nu het vakantie is, is het wel leuk om te doen ;) Het doet me eigenlijk een beetje denken aan scoubidou touwtjes.
 
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten