13 juli 2014

20 facts about me

Zoals jullie zien heb ik mijn in zwart geschreven blognaam veranderd in iets vrolijks.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? En dan plaats ik meteen maar even een oproepje erachter aan. Als jullie nog tips hebben voor mij om mijn blog mooier of beter te maken dan hoor ik die graag. Je kunt hieronder via reactie reageren.


Aan de titel zie je dat je dit keer 20 feitjes over mij te weten kan komen. Het leek me eigenlijk wel leuk zowel voor jullie als voor mij.

1. Ik ben heel ongeduldig
2. Ik ben dol op Bastogne en toffifee
3. Ik hou van films kijken (alle soorten)
4. Ik hou van schrijven (logisch)
5. Ontbijt vind ik het lekkerste wat er is
6. Ik ben af en toe een tikkeltje gek
7. Ik hou van foto's maken/bekijken/delen
8. Ik hou van serieuze gesprekken
9. Ik ga communicatie studeren in Eindhoven
10. Ik kan de film white chicks dromen
11. Ik denk veel na over het leven
12. Doe mij maar noedelsoep!
13. Mijn lievelingsgetal is 2
14. Ik ben een gevoelig persoon
15. Ik heb nog nooit bij KFC gegeten
16. Dat wil ik wel echt gaan doen
17. Ik kan niet stil zitten (meestal)
18. Ik hou niet van sushi (ja, echt waar)
19. Awkward vind ik een leuke serie
20. Ik moet een film altijd twee keer achter elkaar bekijken

Dat was het. Soms viel ik even stil achter mijn beeldscherm en moest ik toch echt even nadenken over wat ik zou gaan typen. In die stiltes heb ik ondertussen al 3 keer naar de klok gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit een luie zondag wordt. Ik lig namelijk nog steeds in bed, nou ja nu zit ik voor jullie een post te schrijven op bed. Ik ga dadelijk de awkward marathon terugkijken van gister en alvast wat dingen klaarleggen voor mijn vakantie naar Italië. Daar kijk ik echt naar uit, vooral omdat ik er nog nooit eerder ben geweest. Mijn vakantiebestemmingen waren ieder jaar naar Frankrijk en ik ben twee keer naar Spanje geweest met school. Hopelijk is het daar wel lekker weer, want dit weertje bevalt me niet zo in een zomervakantie. Als ik terugkom van mijn vakantie dan start ik 1 dag erna met kindervakantiewerk samen met een vriendin en de week daarna start de introductie van Fontys met aansluitend in het weekend het vliegerfeest van papa. Als je nieuwsgierig bent klik dan even hier. En dan is de vakantie voorbij :o ....

Maar dat duurt (gelukkig) nog even.

Bedankt voor het lezen en alle tips om mijn blog beter te maken zijn welkom! 

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten