4 maart 2014

My life in 20 questions tag

19:32 uur, ogen die dicht vallen, een lijf dat spierpijn heeft, vingers die blijven typen en oren die naar Bastille luisteren. Ik vond deze tag op veracamilla.nl en het is de bedoeling dat je tags overneemt. Iedereen mag het doen en dat maakt het zo leuk! Het is de eerste keer dat ik dit doe en hopelijk vinden jullie het leuk.

1. Wat is je lievelingskleur?
Ik heb niet echt een lievelingskleur. Vroeger had ik die wel. Dat was blauw. Met mijn communie was ik net een smurf. Denk aan een blauwe jurk, blauwe schoenen, blauwe sokken, blauwe elastieken in het haar en ja zelfs een blauwe onderbroek. Beetje too much, maar ach ik was wild van de kleur blauw ;)




2. Wat is je favoriete nummer?
Twee. Haha grappig. De tweede vraag van deze tag. Ik weet niet waarom, dit vond ik vroeger al.

3. Wat is jouw droom carrière?
Ik weet niet precies waar ik mijn beroep van wil maken, maar ik weet wel dat ik iets wil bereiken in mijn leven. Ik wil ergens voor gaan en succesvol worden. 

4. Waar zou je op jezelf willen wonen?
Echt op mezelf wonen? Of op kamers? Eindhoven lijkt me een erg leuke stad als ik op kamers ga, daar zit ook de studie die ik wil gaan doen. Waar ik zou willen wonen als ik echt op mezelf woon... dat weet ik nog niet. Dicht bij mijn ouders, maar ook niet weer te dichtbij. In ieder geval wil ik in de buurt van mijn broertje wonen. Die broer-en-zus bezoekjes later zie ik wel zitten haha.

5. Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik reis meestal met de auto. Ik hou van kletsen in de auto, maar ook van de stilte kan ik genieten. Muziek op de achtergrond en naar buiten kijken. Heerlijk! 

6. Wat doe je in je vrije tijd?
Afspreken, afspreken, afspreken! Ik hou ervan om bij mijn familie of vrienden te zijn. Gezellige en leuke dingen doen. Maakt niet uit wat. Er wordt altijd wel een glimlach op mijn gezicht getoverd. O ja, eens in de zoveel tijd houdt ik een pyjamadag. De hele dag ben ik luilekkerland te vinden. Films kijken op de bank of in bed. Eten in bed of op de bank. De dag sluit ik dan af met een heerlijke warme douche om vervolgens weer in mijn bed te kruipen. Erg productief ben ik niet die dag haha.

7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
H&m, New Look, Only, New Yorker. 

8. Naar welk concert zou je graag gaan?
Als ik ooit nog naar een concert zou willen gaan, dan is het naar een concert van Adele. Zij heeft zo'n mooie stem en is gewoon bijzonder.

9. Wat is je favoriete thee smaak?
Ik drink het liefste kruidenthee.


10. Verzamel je iets?
Ik verzamel foto's en nagellak. Ik maak vaak fotocollages en foto cadeau's voor vrienden en familie.

11. Je slaapt niet zonder...
Mijn kussen. Zonder kussen wordt ik humeurig midden in de nacht. 

12. Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou er in ieder geval mijn kamer van betalen en ik zou naar Disneyland Parijs willen gaan met vriendinnen. Ik trakteer ze dan :) De rest zou ik op de bank zetten.

13. Wat is je favoriete make-upmerk?
Die heb ik niet echt, ik gebruik niet zoveel mak-up. Ik vind Max Factor fijn, maar essence even goed.

14. Wat is je favoriete seizoen?
Zomer. Lekker in je korte broek naar buiten gaan.

15. Slaap je met deuren open of dicht?
Dicht. Ik erger me dood als er een deur open staat. Grr

16. Wat eet je het liefst?
Pizza taco. Jummie!





17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik hou van schrijven en creatief bezig zijn. Ik wilde het gewoon eens proberen en het bevalt met tot nu goed. Alleen heb ik er vaak de tijd niet voor jammer genoeg.

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee. Ik heb wel een abonnement op de Tina en de Girlz! gehad vroeger.

19. Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Ik besloot dat 00:00 een mooie tijd was om te gaan slapen.

20. Wat is je favoriete parfum?
Guess Seductive. Lekker fris hmjmmm.

Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten