23 maart 2014

Outfit: een vleugje paars

Hakken: Tango
Iets anders doen dan normaal is best moeilijk. Vaak wordt het een beetje awkward... toch heb ik het maar eens geprobeerd. De foto's zijn gemaakt met een sony camera en dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Beetje improviseren met licht, poses en de stand van de camera haha. Het is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Op andere blogs wordt dit veel professioneler gedaan. Ze hebben een mooie achtergrond, een canon die de foto's maakt en de juiste belichting, maar hé ik ben maar een amateurtje en dat vind ik voor nu even prima ;) Have fun!




Broek: h&m
Horloge: zinzi
nagellak: p2
               













 Ik ben zo goed in poseren *ahuum*



Blouse: vd
Armbanden: primark

                  







Bedankt voor het lezen,
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten