21 maart 2014

Net een tikkeltje anders

Iedereen kent de visgraatvlecht wel. Er zijn zo veel verschillende vlechten. De watervalvlecht, vlechten met 4,5,6 plukken en ga zo maar door. Ik was vanmorgen door mijn foto's aan het scrollen van mijn telefoon. Als ik iets tegen kom op internet dat me aanspreekt maak ik er een screenshot van. Vanmorgen zag ik een foto in mijn album staan en dacht: hé dit ga ik eens proberen na te maken. Zo gezegd, zo gedaan.



Zenner te koop bij Kruidvat
Ik ben begonnen met een visgraatvlecht en halverwege ben ik overgegaan op een gewone vlecht. Op de foto is het niet heel duidelijk te zien, zie ik nu. Je kan natuurlijk ook alleen een visgraatvlecht maken of een gewone vlecht. Wat je het leukst vindt. Door de indraai speldjes wordt het toch net even een tikkeltje anders. Ik vind het leuk! 
  
Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en ga je het zelf ook proberen. 
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten