19 maart 2014

Photo diary #2

De weken vliegen voorbij.... Voor ik het weet zit ik in de examenzaal. Alleen het idee al maakt me een beetje bang. Gelukkig is het nu (voor zo lang het duurt) nog even rustig. Ik heb vrijdag alleen nog mijn Frans mondeling en daarna heb ik een weekje vrij. Het harde werken zal daarna wel weer beginnen. Afgelopen week had ik een leuke week. Ik had het weekend vol gepland en als ik iets leuk vind, is het wel plannen, plannen en nog eens plannen. Lekker druk!  Kijk je mee?

Maandag en dinsdag pak ik even samen, want hier heb ik niet zo veel gedaan. Ik ben naar school geweest en toen ik thuis kwam ben ik het internet af gaan zoeken naar galajurken. 
Ik vond niet echt wat leuks. Of ja, laat ik even duidelijk zijn. Er was een heleboel leuks! Maar ik vond het allemaal wat te gewoontjes. Nog even doorzoeken dus!


Woensdag was ik samen met een vriendin naar Tilburg gegaan. We hadden daar een meeloopdag van communicatie IEMES op het fontys. Ik ging naar die school met een vooroordeel dat luidde: 'Dit is niet echt iets voor mij.' We werden naar de college zaal gestuurd waar we vervolgens een quiz moesten maken. Ik wist geen één vraag. Mijn vooroordeel werd dus weer bevestigd. We hebben na de intro een paar demolessen gehad. Ik werd verrast! Deze lessen vond ik heel erg leuk. Er werd een glimlach op mijn gezicht getoverd. Ik begon me er wel een beetje thuis te voelen. We verlieten met blije koppies de school. Het is nu nog de keuze die ik moet maken. Wordt het Eindhoven of Tilburg? Communicatie in Eindhoven is in principe dezelfde opleiding en op beide scholen krijg je ook hetzelfde diploma, maar in Tilburg zijn ze meer gericht op het stukje entertainment. Mmm moeilijk, moeilijk. 

Donderdag heb ik aan mijn Engels presentatie gewerkt of ja een poging tot en in de avond ben ik naar mijn jarige oma geweest. De combinatie van gezelligheid en zoetigheid is heerlijk :)

Vrijdag vloog zo snel voorbij... Het lijkt alsof de klok twee keer zo snel tikt. Voor ik het wist lag ik weer in het water, te trainen.  We trainden voor de demo die we zaterdag moesten geven in Valkenburg voor The blue cap foundation. Wij vonden het wel een leuk idee en tegelijkertijd oefende we voor de wedstrijd die er langzaam aankomt. Twee vliegen in één klap. Hoppa! Woppa! Bam-Bam. Oké ik denk dat het principe dat het leuk en handig was wel duidelijk is...haha. Het was een gezellige dag met de meiden. Zoals altijd weer veel gelachen. We hebben een ontzettende leuke groep <3 In de avond ging ik samen met een vriendin de verjaardag van mijn lieve broertje vieren. We keken een filmpje en daarna ben ik met die vriendin mee naar huis gegaan. We vielen als een blok in slaap en zaten de volgende dag om 10:30 aan het ontbijt in ons trainingspak. Wij waren klaar voor de wedstrijd! We reden naar Venray en ik was in tijden niet zenuwachtig voor een wedstrijd. Yay! Het is dan ook veel beter gegaan dan vorige keer. Jippie. *Lees héél veel blijheid.* In de avond ben ik samen met deze chick Anna en haar gekke lieve ouders gaan wokken. Een leuke afsluiting van de week! 

Bedankt voor het lezen!
Liefs.




2 opmerkingen:

  1. Wauw, dat je dit nog steeds bij houdt, vind het echt knap van je! En ook goede verhalen xx Corné

    BeantwoordenVerwijderen