6 oktober 2014

Outfit | streepje wit, streepje zwart

Afgelopen zondag middag ging ik met een klasgenootje outfit foto's schieten. Iets wat ik én zij nog nooit gedaan hadden. We maakten de foto's in een park en het was erg mooi weer. Met mijn camera om mijn nek liepen we richting de locatie. In het begin was het een beetje awkward. Mensen keken op en we wisten beide niet zo goed wat we moesten doen, maar uiteindelijk is het resultaat heel erg gaaf geworden.



 

Wordt Lisanne het nieuwe mini next topmodel? 





Met de gansjes op de foto, het was tenslotte dierendag


Style is a way to say who you are, without having to speak








Fashion is what you buy, style is what you do with it

Top: h&m
Rok: h&m
Hakken: nelly.com
Schoenen: zara
Hoed: zara
tas: zara


 

4 opmerkingen:

  1. Leuke outfit... Dat rokje is echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's. En ik ben echt fan van de outfit, ik zou zoiets ook aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, leuk om te horen :) Ik zag je blog en jullie modestijl komt wel overeen.

      Verwijderen