4 oktober 2014

Photo diary #6

Afgelopen weken waren druk, leuk, druk, leuk, druk, leuk snappen jullie?
 



In het weekend kon ik lekker trainen. Deze foto is niet van de training, maar van de show. Elke zaterdagochtend doen we een half uur tot drie kwartier onze conditie trainen. Denk aan push ups, sit ups, spagaten, in en uit het water klimmen, borstcrawl, vlinderslag en nog een paar zware oefeningen waarvan de namen jullie onbekend in de oren zullen klinken haha. (eggbeaten, amerikaanse stuwing, balletbeen, kraanstand). Tijdens de conditie heb ik het idee dat ik echt niet meer kan doorgaan, maar dat gevoel na de conditie is zo ontzettend goed dat je door gaat!



Het was weer vroeg in de ochtend en ik wachtte op mijn trein. Ondertussen plaatste ik een foto van mijn nagellak op instagram. Ik kreeg er veel complimentjes over dus mocht je, je afvragen waar hij van is?
Als basiskleur heb ik een paarse rimmel nagellak gebruikt uit de 60 seconds lijn nummer 605 purple reign. en als topcoat gebruikte ik de 'play the graffiti' nagellak van Astor. Dit merk is te koop bij de DM.

 

Ik was al een lange tijd verschillende telefoons aan het vergelijken en ik kon nog steeds niet kiezen welke het zou worden. Ik wilde een betere camera en een snellere telefoon waar ik een langere tijd mee kon doen. Mijn oude telefoon was niet kapot, maar hij werd heel traag en de camera kwaliteit was slecht. Aangezien ik elke dag wel ergens een foto van maak was een goede camera wel een must. Toen ik eruit was dat ik de samsung galaxy s4 wilde bestellen, heb ik nog dik een week getwijfeld over de kleur... zwart of wit.... Ik wist het echt niet. Ik heb tot nu altijd zwart gehad dacht ik bij mezelf. Na veel advies heb ik toch maar weer een zwarte gehaald haha en daar ben ik nu wel blij om! Deze foto is gemaakt bij de Belcompany en zoals je ziet zit er een sticker op het scherm. Ik maakte deze foto en een foto van de witte variant zodat ik misschien een beter beeld had haha. Ik ben een enorme twijfelaar....

 
Ik was had al mijn bestanden en foto's op een harde schijf gezet en kwam deze foto tegen. Hij is gemaakt in Moviepark Germany. Hap, slik, weg?

 
Ik had mijn melano ringen weer eens omgedaan. Ik heb verschillende steentjes, maar dit vind ik wel een erg toffe combinatie! Wat vinden jullie?

 
In het weekend kon ik even bijkomen van school. Ik had afgelopen week hard geleerd voor de eerste deeltoets, die ik als het goed is heb gehaald yes! Ik had een gezellige avond met mijn broertje en zijn vriendin. Alleen kijkt hij een beetje raar op deze foto haha.

 
Als deze post online komt heb ik de presentatie van ons project: Men at Work. Vandaag was de deadline en moest alles ingeleverd en gepresenteerd worden. Dat was in het weekend wel even stressen, maar hopelijk gaat de presentatie goed. Ons rapport ziet er goed uit en de opdracht was leuk om te doen dus dat scheelde ook weer een hoop.
 
Tijdens het schrijven van deze post heb ik dit lekker opgedronken en ga ik nu weer verder aan school. Wat betreft het lijstje wat jullie op de foto zien: 'beschuit en muisjes' zijn een paar boodschappen die ik nog moet doen. Beschuit met muisjes zijn lekker voor iedere gelegenheid. Mee eens toch?


Dit was het weer! Bedankt voor het lezen en tot Donderdag!
Hoe was jullie week?
 
Liefs






 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten