24 juni 2014

photo diary #5

Hi everyone!

Het is al half twee 's middags en ik zit in mijn pyjama op de bank. Ik denk niet dat er veel productiefs vandaag uit mij gaat komen. Ik heb nu pas 'echt' vakantie. Ik had natuurlijk al vrij, want ik hoefde niet meer te leren. Mijn examens waren achter de rug, maar toen ik op de dag van de uitslag te horen kreeg dat ik een herkansing moest maken pakte ik meteen weer de boeken erbij. Ik zou en moest slagen.

Het was hier de dag voordat ik mijn herkansing moest maken. Het was zo veel! Geschiedenis... Maar gelukkig ging mijn herkansing veel beter dan de vorige keer voor mijn gevoel. Ik heb het niet nagekeken, want ik wilde mijn goede gevoel behouden haha. We zullen het morgen horen. Ik laat jullie nu verder zien hoe ik de vakantie tot nu toe heb doorgebracht :D


Toen mijn herkansing erop zat en hij voor mijn gevoel wel redelijk goed gegaan was, was ik heel blij haha. Ik was zo opgelucht dat ik er nu eindelijk van af was. Nu kon mijn vakantie pas echt beginnen.

Een lekker bakje noedels en een boek dat ik niet heb uitgelezen had ik wel verdiend haha. Ik ben een ramp met boeken uitlezen. Ik weet het niet. Ik hou niet zo heel erg van lezen, meer van schrijven. En nu zal je wel denken wat een rare combinatie of ja eigenlijk geen combinatie. Die twee horen toch bij elkaar? Ik schrijf liever mijn eigen verhalen dan dat ik die lees uit een boek. Maar het ligt ook aan het moment.  Als ik op vakantie ben dan vind ik het bijvoorbeeld wel heel leuk om weg te dromen in een boek, maar als ik thuis zit dan zijn er te veel dingen die ik wil doen en dan blijft het boek op mijn kastje liggen.


Ik ben met mijn lieve vriendinnen gaan bbq en het was heel gezellig. We hadden de haren van Anna geverfd. Dit was onze eerste keer dat we dat deden. Ik zou het zelf echt nooit durven dat iemand anders mijn haren zou verven. Laat staan als hij of zij het nog nooit gedaan heeft! Het resultaat was overigens wel goed gelukt.


Ik was met mama na de dm gegaan en daar heb ik een zomerse kleur nagellak gekocht. Toen ik hem op mijn handen had, was ik verliefd.

 
 
Het was die dag lekker warm dus ik trok mijn jumpsuit aan die ik in Roermond had gekocht. Toen ik deze foto maakte was het ondertussen weer iets afgekoeld. Het is ook altijd zo'n raar weer hier in Nederland. Zoals nu is weer dagen achter elkaar niet echt lekker weer. Tenminste hier in Limburg haha. Het is niet echt heel koud, maar het zonnetje wil niet echt doorkomen.
 
In het weekend waren de Limburgse kampioenschappen. De zaterdag werd er techniek gezwommen en de zondag ware de uitvoeringen. Het was een leuk weekend en iedereen heeft goed gezwommen. We hebben nu aanstaande zaterdag nog een show in Nederweert en dan is het afgelopen voor dit seizoen. De nieuwe uitvoeringen zijn al bekend gemaakt en ik ben benieuwd naar volgend seizoen!
 
 
 De rest van de week kon ik me lekker verheugen op het weekend. Ik had afgesproken met mijn vakantie vrienden. Natasja was jarig geweest en we wilden wel even een feesie in Harderwijk bijwonen. Na een treinreis van 4 uur lang kwam ik aan in Harderwijk. Ik heb een uur alleen moeten reizen en vanaf Eindhoven en Utrecht Centraal kwamen vakantievrienden me al vergezellen. We hebben lekker gegeten en zijn naar het strandeilandje geweest, wat overigens niet zoveel voorstelde. We hebben een ijsje gegeten en in de avond moest er natuurlijk voetbal gekeken worden door de mannen.
 
 
Na de voetbalwedstrijd zijn we in de tuin gaan zitten en hebben een vuurtje aangemaakt. Het was die dag de langste zomerdag van het jaar. Het was heel lang licht, maar dat bedierf de sfeer heus niet. We gingen rond twee uur allemaal richting ons bed en om drie uur was het zo goed als stil. De volgende dag zijn we allemaal naar huis gegaan in de middag. De treinreis duurde weer lekker lang. De heenreis ging snel voorbij, maar de terugreis iets minder snel. In de avond kon ik thuis nog net aanschuiven bij de bbq en toen ik van tafel af was, was ik ook doodop.

De volgende ochtend heb ik voor mezelf een ontbijtje op bed gemaakt en ik had weer veel te veel gegeten. Ik kon er niks aan doen. Opeens hadden we zo veel lekkere dingen in huis :o
Denk aan: appelflappen, croissantjes, toetjes, jus en o nog zo veel meer.
 
 
In de middag kwam Anna langs en zijn we een ijsje gaan eten op de Windraak. Ik heb mijn hart vast gehouden tijdens de autorit haha. Anna heeft een aparte rijstijl om het zo maar even te zeggen :p
 
 
                                                        
Ik sluit deze post af met een quote die ik op internet vond.
'Sometimes we expect too much from people because we would do that much for them.'
 
Hopelijk vonden jullie het leuk!
 
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten