10 juni 2014

Zonneschijn, shoppen en die dingen

Zon, zon en nog eens zon. Het is alles of niets in Nederland. Ik heb mijn lange broeken ingeruild voor korte broeken en mijn slippertjes uit de kast gehaald. Een zomers liedje Calvin Harris- summer past helemaal bij het weertje van deze weken.

Ik ben in de afgelopen twee weken drie keer in de primark geweest. Normaal duurt het een eeuw voordat ik daar verschijn. Ik vond het niet erg haha. Twee keer in Eindhoven en een keer in Nijmegen. De eerste keer dat ik in Eindhoven was gegaan hadden ze gewoon helemaal niks leuks. Of ja zoals dat bij ieder van jullie wel eens gaat in de primark: Je pakt een mandje, gooit alles erin wat je enigszins leuk lijkt en bij de paskamer mag je maar 8 stuks passen. Tot verbazing kijk je wat je allemaal erin hebt gegooid. De helft vind je niet meer leuk, een of twee kledingstukken zijn de verkeerde maat, omdat niks goed hangt in die winkel, en dan zijn er uiteindelijk een paar kledingstukken die je gaat passen maar waarvan het of niet zit of niet staat. Tja. Uiteindelijk loop je de paskamer uit en zeg je:
' Alles kan weer terug.' Omdat je toch iets wilt kopen, tenminste die drang heb ik meestal, besluit je om een leuke ketting te kopen of pyjama en als je aansluit bij de kassa zie je iedereen met ongelofelijke leuke kleding in hun mandje en je vraagt je dan toch af waar ze dat in hemelsnaam vandaan hebben.

Dit is mij dus twee van de drie keer overkomen dat ik bij de primark was. De laatste keer was vandaag. Ik was met een vriendin de stad in gegaan nadat ik een kennismakingsochtend had gehad bij Fontys in Eindhoven. Het was leuk ook al was ik een beetje verlaat door de file en de afslag die we drie keer gemist hadden. Mama vind Eindhoven niet zo lekker rijden haha.
Toen we de primark binnen gingen, zag ik dingen die ik vorige week niet gezien had. Ik was blij verrast. Uiteindelijk heb ik niet zo veel gekocht, maar het zijn wel leuke dingetjes.
Ik zal ze jullie laten zien :)



Mint groen

 

Een beetje spelen met de camera ;)





 

Ik wilde even mijn ring in het zonnetje zetten.

       
 

Zoals je ziet veranderd hij van een kleurloos bolletje naar een gekleurd bolletje. Het ligt er maar net aan hoe het licht er op schijnt. Mocht je, je afvragen waar hij van is? Hij is van zinzi.
 


 Dit leuke nagellakje kocht ik niet bij primark maar eerder deze dagen bij de dm in Duitsland. Hij is van het merk p2 nummer 120 dreamy. Het is een sand nagellak en droogt dus met een zandstructuur. Ik heb nu een aantal van deze nagellakjes in mijn stash en ik vind ze hartstikke fijn en leuk. Je hoeft er geen topcoat overheen te doen dus het is ook nog eens makkelijk en snel. Deze kostte 2 euro.  Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden! Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie posten