28 april 2014

Photo diary #4

'When I met you in the summer' lalala. Summer- Calvin Harris wordt nu in Spotify afgespeeld. Onder het genot van dit lekkere muziekje schrijf ik deze post. Leuk, is ie wel want deze post zit vol met foto's. Foto's staat toch wel in mijn top favorieten. Foto's zijn leuk om te bekijken, te bewerken, te delen en ga zo maar door. Ik laat je door middel van de volgende foto's zien wat ik de afgelopen tijd heb gedaan. Kijk je mee?




Het is bijna 12 mei waarop de examens 
zullen beginnen... 
Onze laatste geschiedenisles. Crazy face...
dus zo kwamen ik en Sharon ook aan onze laatste geschiedenis lesje. 
Lachen, gieren en brullen was het altijd met haar.
Ze neemt me altijd in de zeik, maar dat waardeer ik wel. 
Ze maakt me altijd aan het lachen. Soms gingen onze kreten wat te ver haha. Dus die houden we dan ook maar voor ons zelf ;)








Donderdag avond had mijn broertje zijn gala. Ik zag hem voor het eerst in een pak. Ik was toch wel een beetje een trotse zus haha. 

Samen met zijn vriendinnetje op de foto :)
Ik hou van spontane foto's! 
















En o ja van gekke foto's houd ik ook! Haha.






Zaterdag avond vierde Anna haar verjaardag en waren ik, Kayleigh en Anna die middag alvast lekker aan het tuttelen.

In de avond waren we met nog meer leuke mensen naar de bioscoop gegaan. Divergent was echt een toffe film en zeker een aanrader!

Ik en Kayleigh waren naar het gala van Amber gaan kijken. Wat een gala's deze week haha. Ik en Kayleigh hadden over iedereen wel iets te zeggen die kwamen aanrijden in zijn/haar gala outfit. Zowel negatief als positief. Het weer zat alleen niet zo mee. Helaas.
















En dan was het eindelijk zover! Ons eigen gala. Dat van Kayleigh en van mij. We hebben een ontzettend leuk gala gehad. Alhoewel ik er iets meer van had verwacht was het toch enorm gezellig met iedereen!


Kayleigh waar kijk jij heen?

Dit waren de foto's die ik wilde delen met jullie. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten