2 april 2014

Photo diary #3

De afgelopen paar dagen waren zo leuk! Ik had een weekje 'vrij' van school en heb leuke dingen gedaan en een beetje geleerd voor mijn herkansingen. Ik heb uitgerekend welke punten ik minimaal moet halen om een voldoende te staan... Het is moeilijk, maar ik doe mijn best en tegelijkertijd leer ik al voor mijn examen. Alleen maar voordeel!

V&d heeft prijzencircus op dit moment en het duurt in totaal 2,5 week. Ik ga tegen die tijd met mama altijd naar de v&d. We gaan dan op de VIP-voorverkoopavond en het is gewoon ouderwets gezellig. Dit doen we al zo'n lange tijd. Het is zo'n moeder-dochter dingetje geworden. 


Ik heb die week lekker bijgekletst met vriendinnen. We zeggen altijd: 'We gaan een filmpje kijken.' Uiteindelijk belanden we in diepgaande gesprekken. Serieuze, maar ook lachwekkende kreten komen hierin voor. Iemand zien is veel leuker dan iedere keer een gesprek te hebben op social media waarvan je de helft van de tijd je afvraagt hoe die persoon het zou bedoelen? Nah... doe mij maar gezellig een 'filmpje kijken.'





Het was bijna zaterdag! Aaah! Dat betekende een feestje, maar ook dat ik mijn leuke, lieve vakantie vrienden weer zag! Mijn horloge stond op half 9 en ik was zenuwachtig haha. Ik had ze toch al 7 maanden niet meer gezien. Corné kwam binnen en ik had zoiets: Huh? Wie ben jij? Ken ik jou? haha. Opeens: Heeee Corné! Daarna kwam de hele bups er achter aan gewandeld. Na iedereen een mega dikke knuffel te hebben gegeven, zijn we lekker gaan feesten. Ik kon nog steeds niet geloven dat ze er waren. Super tof! 




Dit vind ik zo'n lieve foto! Natasja is echt een lieve meid. Ik ken haar eigenlijk al zooo lang, maar heb pas sinds twee jaar geleden contact gelegd. Super vet dat ze er was. Dus Natasja als je dit leest het was heel gezellig:) We zijn zo'n ontzettende leuke groep. We zijn met z'n 6'en en we zijn allemaal verschillend, maar ook een beetje hetzelfde. Ik woon helemaal in het Zuiden van het land en de rest midden en boven in het land. We hebben afgesproken dat we vaker leuke dingen moeten doen met z'n allen. Zo komen we nog ergens in het land ;) Ik kan nu al niet meer wachten tot de volgende keer <3 

Gister had ik een meeloopdag in Eindhoven. Communicatie op het Fontys was de bestemming. Ik heb het erg leuk gehad en ik heb me gisteravond ook meteen aangemeld voor de opleiding. Ik hoop dat ik alles goed ingevuld heb en dat ik niks vergeten ben. Dat zou wat zijn :p Het lijkt me zoooo leuk om eindelijk iets te kunnen doen wat ik leuk vindt. Geen geschiedenis en biologie boeken meer die rondzwerven op mijn kamer. Nu dat examen even rocken en dan genieten van mijn welverdiende vakantie. Ben er echt aan toe! Nog eventjes volhouden. 

Het is nu alweer woensdag en volgende week beginnen mijn herkansingen. Ik ben al begonnen, maar had afgelopen dagen niet echt de concentratie om me te focussen op school. Ik ga nadat ik deze post heb geplaatst mijn boeken open gooien en er even flink tegen aan. 

Wat vinden jullie van gesprekken op social media?

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten